Menovky

3. 8. 2013

Cobalt blue and yellow / Kobaltová modrá a žltá

I have never been a fan of blue color. I dont know why, but I didnt like it on myself. But since I saw cobalt shade of blue I changed my mind. It is so "deep" and inspiring color. You can actually see it on printed trousers I wear on pictures bellow. I saw it on so many bloggers but what I like is the fact that every single blogger wears it in different way. In sporty way or in more elegant way. I have to say there was a blazer that I bought first and when I saw the trousers I tought it could be a great match. And it actually was perfect combination. So I had the blazer and the trousers. I was thinking what I should add to make the outfit more eye catching. I picked yellow heels and clutch. What do you think? Do  you like yellow and blue together?

Nikdy som nebola fanúšikom modrej farby. Neviem prečo, ale jednoducho som ju nemala na sebe rada. Ale keď som prvýkrát uvidela jej kobaltový odtieň, zmenila som názor. Tento odtieň je tak "deep" a inšpiratívny. Môžete si to napríklad všimnúť na nohaviciach, ktoré mám na sebe oblečené na fotkách nižšie. Videla som veľa blogeriek, ktoré ich vlastnia a každá jedna ich nosí úplne inak. Buď športovo, alebo viac elegantne. Musím sa priznať, že u mňa to bolo prvé sako, ktoré ma oslovilo. A keď som zbadala tieto nohavice, pomyslela som si, že to môže byť skvelá kombinácia. Takže, mala som sako a nohavice. Otázka znela, čo s tým, aby tento outfit viac vyznel. Nakoniec som sa rozhodla pre žlté lodičky a listovú kabelku. Čo si o tom myslíte? Máte radi kombináciu modrej a žltej?









Blazer, trousers, necklace-H&M, Shoes-http://www.topanky.sk, clutch- www.sammydress.com,
top-Orsay

1 komentár:

  1. Oh! You look amazing! I have the same shade of blazer aswell! xx

    http://quirkyengineer.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all your comments, I really appreciate them! / Ďakujem Vám za všetky komentáre, veľmi si ich vážim!