Menovky

18. 8. 2013

Park romance/ Romantika v parku

Since I moved to different state and the city I kind of changed. It is probably because of my new life chapter. New job, new people, new apartment...all of it is simply new. And there is also new piece of clothes that I started to wear. It is a dress. I never wore it before so often. Maybe I didnt feel comfy as my body size wasnt the same like it is now. But time run and me too. I fallen in love with dresses. Now you can find so many kinds of it in my wardrobe. Dresses with flower print, retro cut in red color, stripes, LBD, etc. But as the weather was so hot I preferred to wear a dress that is made of droopy lightweight fabric and is mostly in blue shades but with flower print, the cut is very feminine and you can easily style it with nude heels, small clutch and few pieces of jewelry. Do you also like wearing a dress? What is your favorite in your wardrobe?

Odkedy som sa presťahovala do novej krajiny a mesta, trochu som sa zmenila. Asi to bude novou životnou kapitolou. Nová práca, noví ľudia, nový byt...všetko je jednoducho nové. Novinkou je aj jeden kúsok oblečenia, ktorý som začala nosiť. Ide o šaty. Nikdy predtým som ich nenosila tak často. Asi som sa v nich necítila komfortne, keďže moja konfekčná veľkosť nebola taká ako je teraz. Ale čas pominul a ja s ním. Jednoducho som sa do nich zamilovala. Teraz môžete v mojom šatníku nájsť dokonca niekoľko druhov šiat. Šaty s kvetinkovou potlačou, retro šaty v červenom, prúžky, malé čierne, atď. Ale keďže sme tu mali neskutočné trópy, zvolila som šaty, ktoré sú vyrobené z ľahkej padavej látky a prevažuje na nich modrá farba v kombinácii  kvetinovou potlačou, strih je veľmi ženský a k tomu všetkému sú ľahko kombinovateľné s lodičkami telovej farby, malou listovou alebo inou kabelkou a niekoľkými kúskami šperkov. Tiež radi nosíte šaty? Aké sú vaše obľúbené?










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for all your comments, I really appreciate them! / Ďakujem Vám za všetky komentáre, veľmi si ich vážim!